ePohony
Pohony bran a vrat, závory

Obchodní podmínky

Epohony.cz

EPGATE s.r.o.
Holzova 2887/10b
628 00  Brno
: 06695540
DIČ: CZ06695540

↳ Zásady ochrany osobních údajů

1. Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2. Objednání zboží a služeb

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3. Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4. Zrušení objednávky

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a číslo objednávky.

5. Balné a poštovné

Objednané zboží vám zašleme společností PPL jako dobírku. V případě, že jste na naší rozvozové trase bude o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Při objednávce a dodávce poštou nad 30000,- Kč bez DPH neplatíte poštovné. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného se může lišit i podle váhy objednaného zboží.

6. Dostupnost prodávaného zboží

E-shop www.epohony.cz přináší kompletní seznam běžně dodávaného zboží. Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Zobrazovaná dostupnost zboží je orientační a pokud se momentální dostupnost liší od uvedené v detailu produktu, je o tomto kupující neprodleně informován.

7. Odstoupení od smlouvy

Vrácení zboží bez udání důvodu - Odstoupení od kupní smlouvy

Internetový obchod společnosti Epohony.cz - EPGATE s.r.o. Vám poskytuje dle Občanského zákoníku ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. V případě, že nejste spotřebitel, ale nakupujete zboží v rámci své obchodní a podnikatelské činnosti, tato možnost se na Vás ze zákona nevztahuje.

Jak postupovat „vrácení zboží bez udání důvodu“ – odstoupení od smlouvy

V případě, že vracíte zboží bez udání důvodu, tedy odstupujete od smlouvy, zašlete nám výrobek bez známek užívání, nepoškozený a nejlépe také v původním obalu (obal není nutnou součástí, ale pokud nám nedodáte původní obal, můžeme si od Vašeho nároku na vrácení peněz odečíst částku potřebnou na uvedení zboží do původního stavu, což se bude vztahovat i na zabalení). Nezapomeňte připojit kopii dodacího listu, číslo Vašeho účtu a dokument, z něhož bude zjevné, že odstupujete od smlouvy.

Nepřebíráme zboží zaslané na dobírku. Příslušnou částku zašleme na Váš účet neprodleně, nejpozději do 14 dnů.

Pokud dojde k vrácení zboží a tím se změní nominální hodnota objednávky (buď se sníží, nebo se stane nulovou), bude požadováno vrácení dárku, na který z hodnoty Vaší konečné ceny pak již nemáte nárok. V případě, že nový neporušený dárek nebude vrácen, odečte se hodnota dárku od ceny vráceného zboží a následný rozdíl Vám bude vrácen. Cena dárku se odečítá v prodejních cenách.

Odeslání odstoupení je nutné do 14 dní dnů od obdržení zboží (jedná se o dny prosté, nikoliv pracovní, přičemž pokud poslední den připadne na sobotu, neděli, nebo svátek, je koncem lhůty další pracovní den).

8. Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na

Postup při reklamaci

 

Vaši reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

9. Mimosoudní řešení sporů

Spotřebitel má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu. Internetové adresy těchto subjektů jsou: https://www.coi.cz/ a https://www.mpo.cz/.

 

10. Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
    • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 7746428806/5500 v CZK - Raiffeisenbank a.s. , 2801504320/2010 v EUR - Fio banka, a.s.
    • bezhotovostně platební kartou,
    • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány Comgate,
    • dobírkou v hotovosti při předání zboží,
  2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.
  4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
  5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
  6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
  8. Zboží je kupujícímu dodáno:
    • na adresu určenou kupujícím objednávce
    • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
    • osobním odběrem v provozovně prodávajícího.
  9. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
  10. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  11. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  12. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  13. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího. / Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží.
  14. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
  15. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
Již 18 let prodeje kvalitních pohonů
Nevíte si rady? Využijte náš zákaznický servis
V případě zájmu zajistíme
odbornou montáž